1.
|
Porozumiewanie się z klientem i współpracownikami w języku obcym,
|
2.
|
Obcojęzyczna informacja o materiałach, maszynach I urządzeniach poligraficznych.
|
1.
|
POROZUMIEWANIE SIĘ Z KLIENTEM I WSPÓŁPRACOWNIKAMI W JĘZYKU OBCYM
|
▪
|
poznanie słownictwa poligraficznego,
|
▪
|
rozmowa z klientem branży poligraficznej,
|
▪
|
dyskusja na temat przeczytanego tekstu,
|
▪
|
tłumaczenie korespondencji mailowej,
|
▪
|
rozmowa biznesowa,
|
▪
|
zwroty grzecznościowe w rozmowie biznesowej,
|
▪
|
opisywanie czynności zawodowych,
|
▪
|
polecenia zawodowe,
|
▪
|
negocjowanie warunków usługi,
|
▪
|
opracowanie umowy współpracy z klientem,
|
▪
|
rozmowy ze współpracownikami dotyczącymi zadań zawodowych,
|
▪
|
przekazywanie informacji o wykonywanej pracy.
|
2.
|
OBCOJĘZYCZNA INFORMACJA O MATERIAŁACH, MASZYNACH I URZĄDZENIACH POLIGRAFICZNYCH
|
▪
|
tłumaczenie tekstów zawodowych,
|
▪
|
czytanie i tłumaczenie korespondencji dotyczącej czynności zawodowych,
|
▪
|
tworzenie notatki z tekstu zawodowego,
|
▪
|
czytanie i tłumaczenie instrukcji obsługi maszyn poligraficznych,
|
▪
|
czytanie i tłumaczenie informacji o materiałach poligraficznych,
|
▪
|
czytanie i tłumaczenie instrukcji urządzeń poligraficznych,
|
▪
|
analiza informacji na opakowaniach, metkach,
|
▪
|
czytanie i tłumaczenie tekstów zawodowych zamieszczonych na portalach internetowych,
|
▪
|
wyszukiwanie informacji o materiałach poligraficznych z różnych źródeł obcojęzycznych,
|
▪
|
wyszukiwanie poligraficznych ofert szkoleniowych na obcojęzycznych portalach internetowych.
|